Minueri (kinoa), vaji i kokosit, kefiri - kohët e fundit po dëgjojmë vazhdimisht për produkte ushqimore të reja, të shëndetshme, emrat e të cilave vështirë se mund t'i mbajmë mend, apo jo? Kështu që ju kujtojmë disa heronj të shëndetshëm që me siguri i keni në kuzhinë. Mos hiqni dorë nga këta 5! 
 
KOKOSHKA
Si rregull, ne i përgatisim ato me vaj luledielli, por shumë njerëzi shtojnë edhe gjalpë për të pasuruar shijen. Por një studim i ri në Universitetin Skranton në Pensilvani zbuloi se kokoshkat përmbajnë më shumë polifenole (rojtarë të imunitetit) sesa shumë fruta. Këto lëndë ushqyese thithen më lehtë kur hahen në kombinim me vajin e ullirit. 

PASTA
A është e mundur që konsumi i rregullt i pastave të humb peshën? Po, por vetëm nëse makaronat (pastat) paraprakisht të gatuara ftohen mirë. Në këtë mënyrë, karbohidratet do të shndërrohen në niseshte që përmban fibra jo të tretshme të cilat jo vetëm që zvogëlojnë oreksin, por edhe rrisin nivelin e acideve yndyrore - molekula që mbrojnë nga kancerin. 

MISH DHIE
Në pjesën dërmuese të botës, mishi i dhisë është i preferuari te prindërit për arsye të arsyeshme. Përkatësisht, mishi i dhisë ka më pak yndyrë, dhe është më i pasur në hekur sesa mishi i viçit ose derrit. Hekuri është një mineral përgjegjës për qarkullimin e oksigjenit në trup. 

FËSTËK
Edhepse buxheti mund të na detyrojë të cimbisim fara lulelidelli, nuk ndryshon faktin se ne të gjithë i duam fëstëkët. Studimet tregojnë se fëstëku është i begatshëm me antioksidantë, me prani të lartë mbresëlënëse të BCAA - një aminoacid kyç që riparon fibrat e muskujve. A do të thotë kjo se ata janë një vakt i shkëlqyer pas stërvitjes? S'ka fjalë! 




PELTE ME FRUTA
Në mesin e aq shumë çokolatave, kujt i vë mendja të hanë karamele pelte? Po, këto përkujtues të fëmijërisë duket se janë të mira edhe për shëndetin. Xhelatina është një burim i pasur i kolagjenit i cili është i nevojshëm për elasticitetin e lëkurës. Ai gjithashtu përmban glicinë, një aminoacid që zvogëlon kohën që zakonisht është e nevojshme për të fjetur. Do t'ju ndihmojnë nëse vuani nga pagjumësia.
 
Premte, 27 Mars 2020 00:00

ÇIÇIBANOZI

Çiçibanozi është një zëvendësues i ëmbël dhe i shëndetshëm i çokolatës, kakaos ose ëmbëlsuesit. Ky frut ka dyfish sasi më të madhe të kalciumit sesa kakao, nuk përmban kafeinë dhe yndyrë, dhe është i shkëlqyeshëm për ata me presion të lartë të gjakut. Është një burim i pasur i mineraleve si bakri, kalciumi, mangani, kaliumi, magnezi, zinku dhe seleni dhe përmban vitamina A, B2, B3 dhe B6. Është i pasur me fibra, pektinë dhe proteina. I shkëlqyeshëm për njerëzit që duan të humbin peshë sepse përmban sasi të ulët të sheqerit. Çiçibanozi është i njohur sepse mban lëkurën të shkëlqyeshme dhe e mbron shikimin. 
Premte, 27 Mars 2020 00:00

NENA

Nena është një proteinë e plotë – një filxhan nenë përmban rreth 26 g proteina, dhe në të njëjtën sasi orizi ka vetëm 13 g proteina. Pediatërit thonë se është një produkt ushqimor fillestar i mirë sepse nuk përmban gluten, kështu që përshtatet mirë me të sëmurët nga celiakia. Në krahasim me drithërat e tjerë, nena ka një përparsi me praninë e lartë të aminoacidit lizin. Ka ndikim antikancerogjen dhe anti-inflamator dhe fitosterolet në përbërjen e tij e bëjnë atë të detyrueshëm për pacientët me kolesterol të lartë plus mbronë edhe zemrën. Kjo kokërr e vogël është e pasur me kalcium, vitaminë C, vitaminë E, hekur, magnez, fosfor dhe kalium. 
Shfëltimi i celularit është po aq i nevojashëm sa kafeja e mëngjesit dhe njoftimet me ngjyrë të kuqe të pahapura janë po aq provokuese sikur të ishin një dhuratë që e gjeni të fshehur në dollap - për shkencëtarët kjo quhet varësi nga ekrani. Mos e mohoni, është koha për detoks!
 
SIMPTOMAT
1. Mbani gjithmonë një karikues, madje edhe një bateri rezervë.
2. Dridhja menjëherë drejton vëmendjen tuaj ka ekrani blu.
3. Ju shtriheni dhe ngriheni duke shfletuar celularin tuaj.
4. Është më keq për ju të harroni telefonin tuaj sesa portofolin tuaj.
 
ÇKA NUK ËSHTË NË RREGULL?
Ekspozimi ndaj dritës blu, ajo që emetohet nga celulari, zvogëlon sekretimin e melatoninës, e cila ndikon në mënyrë të barabartë edhe në cilësinë edhe kohëzgjatjen e gjumit. Shkencëtarët në Universitetin e Harvardit kanë zbuluar se ndërverprimi me teknologjinë, një orë para gjumit, vonon prodhimin e melatoninës për 90 minuta, duke zvogëluar sasinë e tij përgjysmë. Ndërsa shumë procese biologjike në trup varen nga gjumi, mbani në mend se falë celularëve dhe veglave të tjera, ju rrezikoni shumë më tepër sesa mëngjesin.
Lajmi i keq është se nuk jeni të sigurt as ditën. Drita blu mund të shkaktojë degjenerim makular ose turbullim dhe humbje të shikimit, që zakonisht është një proces natyror, shoqërues i pleqërisë.
Nuk guxojmë të mos e përmendin edhe momentin e injorimit të bashkëbiseduesit sepse përmbajtja e servuar nga celulari është shumë më interesante. Të gjithë e kemi gjetur veten në këtë situatë të injorimit nga bashkëbiseduesi, i cili, në vend që të na dëgjojë dhe t’i kushtojë vëmendje gjendjes sonë mendore, vazhdimisht ngul sytë dhe kokën në cecular. Por për të qenë i sinqertë, me siguri edhe ne kemi qenë ata me kokë të përkulur shumë herë. Përveç mungesës së kulturës, kjo shprehi e tillë që ka depërtuar në jetën tonë, ngadalë por sigurt, ndikon në aftësitë tona shoqërore dhe kapacitetet tona për të
bashkëpunuar. Nuk jeni i sigurt për këtë supozim? Atëherë pyesni veten nëse preferoni t’i telefononi dikuj apo t'i shkruani në Viber? Nëse përgjigja është nën dy, atëherë keni problem.
Gjërat bëhen më të komplikuara në planin afatgjatë, sepse përveç marrëdhënieve dhe lidhjeve të prishura, studimet thonë se koha e gjatë e kaluar me pajisjet digjitale rrit rrezikun nga izolimi, ankthi, vetmia dhe depresioni. Mendoni kështu: Nëse për shkak të ndonjë aktiviteti dixhital nuk jeni në gjendje të bëni gjërat që duhet të bëhen, atëherë është koha për ndryshime.

PASTRIMI
Përdorni të gjithë ata alarmet që mbajnë llogari që të jeni të përqendruar në celurarin tuaj në favorin tuaj. Ata do t'ju ndihmojnë të përballeni me faktet. Si? Shkyçni ata dhe provoni sa mund të duroni pa kontrolluar se çfarë është e re. Nuk është e nevojshme t’i fikni krejt papritur, filloni me lajmërimet përkujtuese të postave elektronike ose ata të destinuara për aktivitete kalendarike që sigurisht i ndiqni ndërsa jeni në punë. Thuajini lamtumirë celularit tuaj një orë para gjumit dhe përcaktoni atë në opsionin 'i heshtur'. Sidoqoftë, ju do të bëni shërbimin më të madh nëse ndryshoni vetëdijen në kokën tuaj: "Unë përdor teknologjitë vetëm për një qëllim, jo për të mbushur kohë!" - mos e harroni këtë.
Ngulitni sytë në monitor tërë ditën? Nuk pranoni madje edhe nëse ju paguajnë për këtë! Udhëhiquni me rregullin 20-20-20: hulumtimet sugjerojnë përqëndrimin në diçka (prapa ekranit) 20 hapa larg, për 20 sekonda, çdo 20 minuta. Kjo do të lehtësojë simptomat e qenësishme të sindromit vizuale kompjuterik - tension, thatësi, djegie dhe ndjeshmëri të syve.

NJË SËRË E EFEKTEVE TË DOBISHME
Jetë më të gjatë - Studiuesit thonë se ekziston gjithashtu një lidhje midis kohës së gjatë të kaluar para ekraneve blu dhe rrezikut të rritur nga pothuaj të gjitha sëmundjet vdekjeprurëse si sëmundjet e zemrës dhe kanceri.
Më shumë para- Kjo është veçanërisht e vërtetë për gratë që kanë zhvendosur zakonin e tyre të blerjes në internet.
Tru më i përqendruar-Ulja më gjatë para një monitori shoqërohet me ulje të vëmendjes dhe përqendrimit veçanërisht te fëmijët, kështu që mos u habitni nëse nuk mund të lexojnë mësimin.
Fillimi i lehtë i ditës- Ekspozimi ndaj dritës blu deri vonë e zvogëlon ndjenjën e të qenurit gati për ditën tjetër. Tani e kuptoni pse disa njerëz shkojnë në palestër herët në mëngjes dhe të tjerët nuk reshtin së shtypuri butonin për dremitje (snooze).
Produktivitet më i madh- Pushimi i kaluar jashtë me kolegët rezulton me më shumë produktivitet në krahasim me pushimin ose pauzën e kaluar para një monitori.
Po! 
Lëkura e fytyrës pëson tranzicione kyçe gjatë gjithë vitit dhe për të përfituar sa më shumë nga këto ndryshime është e nevojshme të përshtatim funksionin e saj përmes hidratimit adekuat sezonal.

HIDRATIMI
Dhe kur temperaturat bien dhe rriten, lëkura përballet me një sfidë të quajtur hidratim. Nëse dëshironi një lëkurë të plotë dhe të hidratuar me një efekt shkëlqyes, kërkoni një serum të lehtë të mbushur me vitaminë C. Ky kombinim do të mbrojë dhe hidratojë spontanisht lëkurën duke minimizuar mundësitë e bllokimit të poreve në minimum. Vitamina C është thelbësore për lëkurën e prirur ndaj puçërrave. Për të shuar tërësisht etjen e lëkurës, pas serumit, aplikoni një krem me bazë të acidit hialuronik, peptideve dhe vitaminave. 

SPF-MBROJTJA
Mos lejoni që rrezet e buta të diellit t'ju mashtrojnë, ata poashtu do të shkaktojnë dëm, dhe e para në listë është fotoplakja. Filloni me SPF Factor 30 dhe kushtojini vëmendje kremit ose locionit për t’u mbrojtur kundër UVA, UVB dhe rrezeve infra të kuqe. Nëse lëkura është e prirur ndaj puçërrave, ju duhet një variant që nuk përmban asnjë vaj, sepse me rritjen e temperaturës, ajo do t'i bllokoj poret. Ky rekomandim është një domosdoshmëri për ata me lëkurë natyrore të ydnyrshme. 

PILINGU (Qërimi)
Gjatë dimrit, ditët e ftohta, humbja e lagështisë, erërat e ashpra dhe nxehtësia artificiale brenda shtëpisë stresojnë ndjeshëm lëkurën. Për të përjetuar efektet premtuese të serumit ose kremës së fytyrës më shpejt është e nevojshme shfletëzimi i shtresës së qelizave të vdekura. Trajtimi i shfletësim ose luspim mundësisht të përmbajë fruta, acid glikolik ose salicilik. Acidi glikolik do të heq papastërtitë e depozituara në poret, ndërsa acidi salicilik do të thithë yndyrën e tepërt. Lëkura e re do të lejojë depërtimin e thellë të përbërësve kryesorë të kremërave.
 
KREM PËR RRETH SYVE
Lëkura rreth syve është më e hollë se pjesa tjetër e fytyrës dhe për këtë arsye shpejt mbetet pa ujë. Kur i shtoni kësaj mbylljen e syve të shkaktuar nga rrezet e para të diellit, lehtë do të arrini në përfundimin se keni nevojë për një krem hidratues që do të trajtojë rrudhat e imëta në të njëjtën kohë. Produkti ideal do të vinte i paketuar me një përqendrim të lartë të antioksidantëve dhe peptideve që do të mbrojnë kolagjenin nga rrezet e dëmshme UVA. 

Premte, 27 Mars 2020 00:00

Topat e mishit me perime

Përbërësit:
·       250 g mish viçi të grirë
·       250 g mish derri të grirë
·       1 karotë më e madhe
·       1 kungull i njomë i ri
·       1 qepë
·       2 thelb hudhër
·       2 vezë
·       1 filxhan (për kafe) thekon tërshërë
·       1 lugë fara çia
·       pak vaj, kripë dhe piper 

Përgatitja:
Qëroni perimet, karotat dhe kungulleshkën e njomë dhe i grini në anën e imët të rendes, dhe grini hudhrat dhe qepët. Përzijeni thekon e tërshërës për të fituar miell të imët, dhe i shtoni asaj farat çia (pa e grirë ose bluar). Përzijeni të gjithë përbërësit së bashku, përdorni duart tuaja për të përzijer brumin e fituar dhe shtoni kripë dhe piper. Vendosni letër pjekje në tigan ku do t'i rreshtoni topat e formuar, lyjeni me yndyrë dhe piqni rreth 30 minuta. Ju madje mund t’i skuqni në një tigan si mish hamburgeri. Shërbeni me pure ose patatet e pjekura.
Përbërësit:
·       3 lugë lëng limoni
·       lëvozhgë e grirë e gjysmë limonit
·       3 qepë të reja, të copëtuar imët
·       2 kunguj të rinj, të copëtuar në shirita të hollë
·       1 hudhër e re, e copëtuar imët
·       80 - 100 g djathë feta i thërmuar
·       1 lugë me mendër ose nenexhik të copëtuar imët
·       1 lugë majdanoz të freskët të grirë
·       sipas dëshirës shtoni arra dhe domate sheri

Përgatitja:
Në një tas të madh dhe të thellë, përzijeni lëngun e limonit, lëvozhgën e renduar të limonit , hudhrën e njomë të grirë imët, kripë dhe piper. Hidhni gradualisht vajin e ullirit duke përzijer me një lugë. Pastaj, shtoni kungulleshkat dhe përzijeni që ata të lyehn me vaj nga të gjitha anët. Mbuloni tasin ose enën, vendoseni në frigorifer që kungulleshat të marinohen gjatë natës. Para se ta shërbeni, shtoni djathin
Premte, 27 Mars 2020 00:00

Biskota të buta me mollë

Përbërësit:
·       2 vezë
·       100 g sheqer
·       100 g gjalpë të zbutur
·       350 g miell
·       16 g pluhur pastiçeri
·       2 molla
·       sheqer pluhur, pak kanellë, lëvozhgë limoni të grirë

Përgatitja:
Rrihni vezët me shkumë me sheqerin dhe shtoni gjalpin; rrihni derisa gjalpi të bashkohet me përbërës të tjerë. Shtoni 250 g miell në të cilin keni vendosur më parë pluhur pastiçerie dhe përzijeni. Shtoni mollat, të qëruara dhe copëtuara në kube të vegla dhe koren e renduar të limonit. Përzijeni mirë, përdorni një lugë për rrahje, dhe shtoni pjesën tjetër të miellit.
Me një lugë kafeje merrni nga përzierja (brumi) dhe rradhisni biskotat në një tepsi të shtruar me letër pjekjeje. Piqeni në furrën e parangrohur në 180 gradë për rreth 20 minuta. Spërkatini biskotat e përfunduara me sheqer pluhur ku do të shtoni pak kanellë.
Premte, 27 Mars 2020 00:00

Byreku mbretëror

Përbërësit:
·       3 vezë
·       1 qese pluhur pastiçerie
·       150 g djathë 
·       200 ml kos (një gotë)
·       200 ml vaj (një gotë)
·       16 lugë miell
·       100 g speca
·       100 g tranguj
·       100 g ullinj 
·       100 g proshutë
·       ca kripë

Përgatitja:
Grini ullinjtë, proshutën, kastravecët dhe specat në kube të imëta, kurse djathin rendoni. I përzijejmë vezët me mikser dhe shtoni kosin, vajin, kripën, pluhurin për pastiçeri dhe më pas ullinjtë e grirë, proshutën, kastravecët dhe djathin, përzijini me një lugë dhe shtoni gradualisht miellin. Nëse e keni më lehtë, përzijeni me mikser. Hidhni (brumin) përzierjen në një tigan pjekjeje të parangrohur dhe miellin. Piqeni në 200 gradë për rreth 20 minuta, derisa të fryhet byrek. 
Përbërësit:
·       1 qepë
·       1 thelb hudhër
·       2 patate më të mëdha
·       500 g brokoli
·       2 kartëror perimesh për supë
·       1 lugë kripë
·       1/2 lugë piper i zi
·       1 litër ujë
·       150 ml qumësht
·       1 kub gjalpë 
·       pak vaj ulliri, vegetë dhe majdanoz 

Përgatitja:
Në vajin e ullirit skuqni qepët dhe hudhrat e grira imët. Shtoni patatet e prerë në katror në tigan dhe gatuani në zjarr të ulët, duke i trazuar herë pas here. Sapo patatet fillojnë të ngjiten në fund, shtoni ujin.
Kur uji të vlojë, shtoni kubet e supave, erëzojeni me pak vegetë dhe lëreni që çorba të zihet rreth dhjetë minuta, derisa patatet të jenë zbutur. 
Shtoni brokolin të ndarë në lule, përfshirë kërcellin, të pastruar nga celuloza e jashtme dhe e prerë në kube. Aromatizoni me kripë dhe piper dhe gatuajeni derisa brokoli të zbutet, rreth dhjetë minuta. Përzijeni përbërësit e gatuar, shtoni qumështin, kubet e gjalpit dhe kripën sipas nevojës. Sapo supa të vlon, hiqeni atë nga zjarri. Dekoroni me majdanoz të grirë imët. 
Faqja 1 di 44

rreth nesh

Shëndeti nuk është vetëm mungesë e sëmundjes, shëndeti është mirëqenie e plotë psiqike, fizike dhe emcionale. Misioni ynë do të jet i tillë. Me anë të këshillave të thjeshta dhe të shkurta dhe me përmbatje të cilat me shumë kujdes janë zgjedhur, ne ju ofrojmë të dhëna praktike të zbatueshme për përmirësimin e cilësisë së jetës në përgjithësi.

Ndiqni ne në Facebook

Newsletter

Shkruani e-mailin