BUNGURI

Jashtëzakonisht i pasur me fibra që përmirësojnë tretjen, si dhe proteina që mbajnë masën muskulore dhe kockat. Është i pasur me magnez, një mineral që zvogëlon lodhjen dhe mbron sistemin nervor. 
Ky frut interesant, me origjinë nga Afrika, kombinon disa aroma, si banane, kivi, pjepër, limon. Pas pamjes së saj me gjemba fshihet një thesar i tërë vitaminash - C, A, B6 dhe minerale - magnez, hekur, zink, kalcium, kalium, fosfor. Përbërja e tij bazohet në ujë dhe shumë pak kalori, karbohidrate dhe yndyrna. Pothuajse 16% e kalorive vijnë nga proteinat (209 g kivi përmban 3.7 g proteina), e cila është relativisht e lartë në krahasim me frutat e tjera. Për shkak të pranisë së lartë të antioksidantëve, kastraveci i vendit është një aleat i shkëlqyeshëm në luftën kundër sëmundjeve kronike si diabeti, sëmundjet e zemrës dhe lloje të caktuara të kancerit. Farat e frutit, të cilat hahen, furnizojnë trupin me vitaminë E, e cila së bashku me vitaminat A, C dhe luteinën, e bëjnë kastravecin e vendit një bombë të shkëlqyeshme anti-inflamatore. Kastraveci i vendit plotëson rreth 13% të kërkesës ditore të hekurit që në kombinim me vitaminën C, nxisin prodhimin e duhur të hemoglobinës në qelizat e kuqe të gjakut dhe kështu sigurojnë transportin e oksigjenit midis qelizave.  
 

Çfarë të hani për të rivendosur ekuilibrin në trupin tuaj pas një përzierje të ëmbëlsirave, brioshëve, sallatës ruse, pijeve të gazuara dhe alkoolike?
 

KAFJALLI
Tërshëra ndihmon në neutralizimin e aciditetit të shkaktuar nga alkooli dhe larmia e ushqimeve. Bëni pure me tërshërë me banane për të kompensuar kaliumin e humbur; lëngje për të hidratuar trupin dhe çaj jeshil për të shtuar energji.

DREKA
Trupi ka nevojë për elektrolite për të kompensuar lëngjet e humbura, veçanërisht nëse e keni tepruar me alkool, kafe dhe diuretikë të tjerë. Supa (qoftë ajo me perime apo mish) do t'ju sigurojë natrium dhe do t'ju furnizojë me lëng të mjaftueshëm.

MESVAKTI
Vezë e zier - sepse përmban cisteinë, një acid që do të shpërbëjë sheqerin alkoolik dhe etanolin. Kombinojini ato me biskota të thatë, pasi karbohidratet e tyre do të sjellin nivelet e sheqerit në gjak në normale. 

 DARKA

 Yndyrat anti-inflamatore në salmon mund të ngadalësojnë prodhimin e prostaglandinës, një hormon që përkeqëson dhimbjen e kokës nga pirja dhe vështirësitë nga ushqimi i yndyrshëm.         Pini ujë me xhenxhefili nëse ndiheni të fryrë dhe  ju vjen neveri kur mendoni për ushqyerje. 

 
 
Kërpudha
Përmbajnë selen, një antioksidant i shkëlqyeshëm që mbron qelizat nga dëmtimi dhe kështu rrit imunitetin. 


Kosi
Do t'ju mbajë të ngopur për një kohë të gjatë, sepse është e pasur me proteina (20 g në 1 filxhan). Plus, do t'ju kthejë humorin në ditët e zymta të dimrit, pasi zvogëlon simptomat e depresionit. 

Fasulja e bardhë
Plotëson nevojat e proteinave ashtu si mishi - 1/2 filxhan përmban 9 g proteina dhe 7 g fibra. 

Rrepka
Është e pasur me vitaminë C dhe fibra dhe më pak se 20 kalori për 1/2 filxhan. Mbron zemrën dhe zvogëlon rrezikun nga kanceri falë sulforafanit, i cili i jep asaj një shije të hidhur.

Qepa
Një aleat i shkëlqyeshëm kundër baktereve dhe viruseve, në sajë të alicinit – i cili përmban komponentin aktiv të squfuri.

Kur godet uria

Zëvendësuesit modernë dhe të shëndetshëm për patatet e skuqura janë frutat e thata. Por sa e sigurt është kjo delikatesë e ëmbël?
 
Ashtu si fruti i freskët edhe ai i dehidratuar përmban vitamina që veprojnë si antioksidantë. Por për shkak të mungesës së ujit, përbërja është shumë më e përqendruar. Këtu nënkuptojmë fibrat bimore, të cilat, pa marrë parasysh sa të mira janë, mund të shkaktojë fryrje dhe ngërçe barku. Frutat e thata gjithashtu përmbajnë më shumë sheqer, që do të thotë më shumë kalori. Edhe frutat e thata jo të ëmbla përmbajnë sheqerëra që janë të vështirë për t’u përpunuar në sasira të mëdha. Sulfatet ( konservans i zakonshëm) mund të shkaktojnë dhimbje koke dhe diarre. Nëse i hani në mënyra të moderuar, frutat e thata sigurisht që do t'ju shkëpusin nga mezet më pak ushqyese. Për të mos e ngrënë tërë qesen, blini nga ato me djegës.  
 
Kafshata të matura...
... që frutat e thata të mos shqetësojnë stomakun

PINI UJË
Si katalizatorë për tretje, fibrat do t'ju çojnë në tualet për shumë shkurt kohë. Por nëse jeni të dehidratuar, ato do të thithin çdo lëng në trupin tuaj. Rezultati? Kapsllëk. 

DEFINONI RACIONET
Ndani frutat në kuti të ndryshme, me nga dy pjesë frutash të mëdha (kajsi, pjeshkë, mollë) dhe dy lugë supe me fruta të vegjël (mjedër, manaferra, qershigla). Qesen dërgojeni në kuzhinë.

KONSUMONI PROTEINA
Kur kombinoni mezen tuaj të preferuar me proteina ose ndonjë burim yndyre, si fruta me bërthamë ose kos grek, me siguri do të kënaqni shqisat, kështu që ka më pak të ngjarë ta teproni me opsionet e sheqerit.
Ato janë të pasura me vitamina kryesore (A dhe C), minerale (hekur dhe kalcium), aminoacide dhe proteina dhe shumë pak sheqer, gjë që i bën ato një meze të lehtë për njerëzit me diabet. 
Rrënja, e njohur si maca, është një erëz e mirënjohur peruane që u jep një shije të hollë tokësore gjellave, dhe sot, në formë pluhuri, shumë e shtojnë atë në gojëmjaltë. Kjo rrënjë është e njohur më së miri për faktin që ka fuqi për të stimuluar epshin dhe për të zgjidhur problemet seksuale - te gratë në menopauzë dhe te burrat që përjetojnë mosfunksionim erektil ose infertilitet. Maca do t'ju mbush me energji dhe do t'ju bëjë më elastik gjatë ditëve stresuese dhe të vështira. Atletët mbështeten tek ajo kur kanë stërvitje të vështirë, dhe studentët kur duhet të mësojnë, sepse kjo përmirëson kujtesën. Si një burim i pasur i flavonoideve, ai ka një efekt pozitiv në humorin tonë. Maca stimulon antioksidantët natyrorë të trupit, të tilla si glutationin dhe superoksid dismutazën, të cilat janë kundërshtarë të shkëlqyeshëm të radikaleve të lira. Kjo është arsyeja pse maca (xhinsen) konsiderohet si një parandalim i shkëlqyeshëm i kancerit, sëmundjeve të zemrës dhe rregullon me sukses shtypjen e gjakut. Rekomandohet veçanërisht për gratë në menopauzë dhe ato me vezore policistike, pasi ekuilibron nivelet e estrogjenit. 

Shurup

Malti i rrushit është një burim i pasur i vitaminave: B1, B2, B3, B6 dhe C; minerale: kalium, natrium, kalcium, hekur. Zëvendësues i shkëlqyeshëm i shëndetshëm i sheqerit të bardhë në pijet e ngrohta të vjeshtës.

rreth nesh

Shëndeti nuk është vetëm mungesë e sëmundjes, shëndeti është mirëqenie e plotë psiqike, fizike dhe emcionale. Misioni ynë do të jet i tillë. Me anë të këshillave të thjeshta dhe të shkurta dhe me përmbatje të cilat me shumë kujdes janë zgjedhur, ne ju ofrojmë të dhëna praktike të zbatueshme për përmirësimin e cilësisë së jetës në përgjithësi.

Ndiqni ne në Facebook

Newsletter

Shkruani e-mailin