Shurup

Malti i rrushit është një burim i pasur i vitaminave: B1, B2, B3, B6 dhe C; minerale: kalium, natrium, kalcium, hekur. Zëvendësues i shkëlqyeshëm i shëndetshëm i sheqerit të bardhë në pijet e ngrohta të vjeshtës.
Gjethet, të cilat deri para ca pak kohësh i kemi konsideruar si bar i zakonshëm, përmbajnë një sërë të materieve ushqyese dhe shumë pak kalori. Me vetëm 34 g purqark, ju do të plotësoni nevojat tuaja të përditshme për vitaminë K, e cila është e nevojshme për kockat e shëndetshme. Purqarku gjithashtu përmban vitamina E, A, C, tiaminë, vitaminë B6, folate, magnez, natrium, hekur dhe më shumë. Pothuajse nuk ekziston asnjë bimë që përmban kaq shumë antioksidantë, dhe pikërisht kjo është arsyeja pse purqarku konsiderohet masa përfundimtare parandaluese kundër sëmundjeve kronike si diabeti, sëmundjet e zemrës dhe kanceri. Për shkak se është i pasur me fitokemikale është treguar se zvogëlon rrezikun e disa llojeve të kancerit. Sasia e vitaminës C që përmban nuk duhet të nënvlerësohet, kështu që rekomandohet konsumimi i rregullt i tij gjatë periudhave të ftohjes, viruseve ose pandemive, në mënyrë që të forcohet imuniteti. Purqarku ka një shije specifike që shkon mirë me perime ose lloje të ndryshme të mishërave. Sigurohuni që ta merrni parasysh, veçanërisht nëse jeni të lodhur nga marulet - ju duhet të hani pak, dhe do të merrni shumë. 
PATATE TË SKUQURA PREJ PANXHARI
Një meze e vërtetë energjie falë pranisë së lartë të vitaminës C dhe hekurit që do të forcojë njëkohësisht imunitetin dhe kockat. Fitonutrienti betalain, i cili do të lyej gishtat tuaj rozë, është i shkëlqyeshëm për detoksifikim.

PATATE TË SKUQURA TË ËMBLA
Përmban sasi të mëdha të vitaminës A - e mirë për shikimin, vitaminës C dhe vitaminës E - të shkëlqyeshme për lëkurën. Plus, fitonutrientë antikancerogjen dhe fibrat bimore, më pak kalori dhe karbohidrate. 

PATATE TË SKUQURA PREJ LAKRËS JESHILE
Përmban vitamina A, C dhe B6 dhe minerale kalcium, kalium, hekur, mangan, bakër si dhe karotenoide dhe klorofil. Përmban lutein dhe zeaksanthin, të cilat mbrojnë shëndetin e syve. Kalciumi i lakrës jeshile mund të përthithet deri në 30% më shumë sesa ai në qumështin e lopës.
 
MËNYRA E PËRGATITJES
Nxehim furrën në 175 gradë. Pritini perimet në copa të vogla, feta le të jetë më të hollë. Lëreni që të thahet ose të fshihet me një peshqir kuzhine. Spërkatni me vaj ulliri, ato do të jenë më ushqyese dhe madje edhe më të krokant. Radhitni në një tigan të veshur me letër për pjekje, spërkatni me kripë deti dhe erëza të dobishme ushqyese.
AROMATIZONI ME:
  1. Qimnon
Erëza aziatike është një surprizë e vërtetë për indet e tepërta dhjamore.
  1. PARMEZAN
Kjo do të lehtësojë tretjen dhe thithjen e karotenoideve jo të dëgjueshme.
  1. BIBER I ZI PIKANT
Përshpejton metabolizmin, plus është një afrodiziak i shkëlqyeshëm.
 
Lejohet një gotë birrë!
E vetmja pije alkoolike që nuk përmban yndyrë, kolesterol dhe ka një nivel shumë të ulët të karbohidrateve. Sipas hulumtimit nga The Journal of Science and Food Agriculture, birra përmban ksantohumol, një flavonoid që parandalon osteoporozën.
 

HEJDA

Mund të mos mburret me shumë vitamina, por ndryshe nga drithërat e tjera, përmban shumë më tepër minerale si magnez, bakër dhe mangan. Edhe pse hikërrorI/hejda nuk është drith, por farë frutash. Përveç vetive të saj antioksidues, ajo kërkohet posaçërisht për shkak të aftësisë së saj për të moderuar nivelin e sheqerit në gjak, kështu që është një zgjedhje e shëndetshme për pacientët me diabet tip 2. Si një burim i shkëlqyeshëm i fibrave, konsumojeni atë për çdo sëmundje të stomakut ose diarre. Ajo nuk përmban gluten dhe për këtë arsye është një ushqim i shkëlqyer antialergjik për bebet, por edhe për pacientët me ciliakia.. Është veçanërisht e mirë për të moshuarit sepse mbron zemrën. Proteina e saj të tretshme janë një zëvendësues i shkëlqyeshëm i mishit. 

SHPARG

Perime me energji të ulët (93% ujë) por vlerë të lartë ushqyese. Përmban më shumë kalium, fosfor, kalcium dhe magnez, vitaminë C dhe B6. Kinezët e lashtë e përdorën atë si ilaç për kollën e thatë, ulcerat dhe ënjtjen. Ata besuan se shpargu zvogëlon dhimbjen në këmbë, kështu që ata e vendosin atë në xhelet për dush. Është një diuretik i njohur dhe burimi më i pasur i flavonoidit rutin, i cili ul kolesterolin, ul shtypjen e gjakut dhe forcon kapilarët e dobësuar. Konsumoni atë gjatë punës së gjatë dhe të vështirë të trurit. 
 
Kjo agrume gjigande është një frut me të vërtetë i shijshëm, dietik dhe pafundësisht i dobishëm. Përqindja e lartë e vitaminës C në përbërje e bën atë aleatin numër një në luftën kundër viruseve dhe baktereve. Bllokimi është gjithashtu i pasur me bioflavonoide që luftojnë qelizat kancerogjene në gjoks, zorrë dhe pankreas. Ai përmban kalium ose kujdestarin besnik të zemrës dhe pektin i cili pastron shtresimet e arterieve - thelbësore për njerëzit që vuajnë nga hipertensioni. Ekstrakti i lëvores së grejpfrutit të madh ka fuqinë për të kuruar një metabolizëm të shqetësuar. Gratë e duan këtë frut sepse përmban kolagjen për dhëmbë të shëndetshëm dhe lëkurë të shkëlqyeshme. 

KURKUMA

Rrënja si e xhenxhefili fsheh një numër të fuqive shëruese të pazbuluara. Ajo që është e sigurt është se ajo ka një efekt terapeutik te një numër i gjendjeve patologjike, të tilla si lëkura, mushkëritë dhe çrregullimet e tretjes. Hulumtimet e fundit sugjerojnë se kurkuma mund të zëvendësojë 14 hapa për të trajtuar dhimbje të ndryshme. Është i pasur me vitamina B6, acid folik, kalium, hekur, mangan, dhe gjithashtu është i pasur me fibra. Kurkuma është e shkëlqyeshme për parandalimin gjatë verës, sepse parandalon formimin e melanomës. Nëse jeni me mbipeshë, padyshim që do t'ju gjindet, sepse shpejton metabolizmin dhe përmirëson tretjen. 
60% e njerëzve nuk e dinë dallimin midis yndyrave të ngopura dhe të pangopura
Yndyrat na furnizojnë me vitamina A, D, E dhe K dhe na mbajnë të ngopur periudhën më të madhe të ditës.

Për dekada të tëra na kanë mësuar se yndyrnat jo të shëndetshme (ato nga qumështi dhe mishi) janë fajtorët kryesorë për kolesterolin e lartë dhe arteriet e bllokuara. Por e vërteta për yndyrën e ngopur është shumë më e ndërlikuar. 
Doktrina e re, e botuar në revistën Lancet, zgjati një dekadë dhe përfshiu 135,000 të anketuar nga 18 vende të botës që mbajnë ditarë të ushqyerjes. Studimi zbuloi se ata që konsumonin më pak yndyrë dhe më shumë karbohidrate kishin një rrezik prej 28% më të lartë nga vdekja në atë periudhë 10-vjeçare, ndërsa ata që dieta e të cilëve bazohej në yndyrë kishin një rrezik prej 23% më të ulët nga vdekja. 
Shkencëtarët kanë konsideruar të gjitha llojet e yndyrave, përfshirë ato të ngopura, të cilat janë treguar se janë edhe më të dëshirueshme sepse zvogëlojnë mundësitë për goditje në tru. Por jo të gjithë pajtohen me gjetje të tilla, disa ekspertë ende argumentojnë se yndyrat e ngopura duhet të përbëjnë deri në 6% të konsumit ditor të kalorive të një të rrituri.

Ekzistojnë tre forma të ndryshme natyrore të yndyrës - të ngopur, të monopangopura, dhe polipangopura. Ushqimi që ne e shpallim si një burim i mirë i yndyrës i përmban të tre format, por në sasi të ndryshme. 

YNDYRAT E POLINGOPURA
Sa janë të mira? Aq sa është mirë të rrini me anëtarët e moshuar të familjes. 
Më të pranishmë në ...Vajrat bimorë si vaji i lulediellit dhe i misrit, peshk në vaj.
Pse na duhen?Lloje të caktuara të yndyrave të polipangopura omega-3 dhe omega-6, trupi nuk është në gjendje t'i prodhojë, për këtë arsye është e nevojshme t'i merrni ato përmes ushqimit. Yndyrat omega-3 (peshqit në vaj) janë thelbësorë për tru, zemër dhe shikim të shëndetshëm.
Rrezik?Ne konsumojmë më shumë omega-6 (që gjenden në vajrat bimor, farat dhe arrat) për dallim nga omega-3. Sasinë e madhe të omega-6 e lidhin me sëmundjet e zemrës, kancerin dhe inflamacionin. Përqendrohuni tek omega-3: harenga, skumbri ose tono i freskët janë burimet më të mira. 
Dijeni këtë:Një studim zbuloi se kur gatuani në temperatura të larta, disa vajra bimorë lëshojnë përbërës toksikë. Vaji i lulediellit dhe misrit janë të dyshuarit kryesorë. "Përdorni një produkt me një përqindje të lartë të acideve të yndyrave të ngopura dhe / ose të monopaongopura dhe një përqindje të ulët të yndyrave të polipangopura (më pak se 20%) - si vaji i ullirit ose edhe më mirë gjalpi, vaj kokosi ose thjamë derri", thotë Dr. Martin Grootveld nga Universiteti De Montfort. Vaji më i sigurt është vaji i rafinuar - ka një pikë të lartë tymosjeje (temperatura në të cilën vaji fillon të dekompozohet).


 
YNDYRAT TË MONOPANGOPURA
Sa janë të mira? Emri i tyre duhet të jetë superhero!
Më të pranishëm në ...Avokado, bajame, arrë braziliane, kikirikë, vaj ulliri.
Pse na duhen?Ata lyrësojë zemrën dhe ajo funksionon në mënyrë perfekte. 13% e energjisë që marrim nga ushqimi duhet të furnizohet nga yndyrat të monopangopura. 
Rrezik?Nuk ekziston! Përdorni vaj ulliri të ftohtë të kulluar në sallatë - është më i pasur me polifenole sesa vaji i rafineruar i vajit.
Dijeni këtë:Avokado dhe karota të bluara - një çift i shkëlqyeshëm për një sallatë të fuqishme. Hulumtimi i botuar në The Journal of Nutrition ka konfirmuar që ushqimet që përmbajnë karotenoide të provitaminës A (të cilat shndërrohen në vitaminë A në trup) përmirësojnë thithjen dhe shndërrimin e yndyrave të avokados. Nuk ka burim më të mirë të karotenoideve se karotat e papërpunuara!
 
YNDYRAT E NGOPURA
Sa janë të mira? Si duket nuk janë aq të këqija sa menduam.
Më e pranishme në ...Gjalpë, djathë, mish.
Pse na duhen?Një studim i Universitetit të Kembrixhit lidhi praninë e disa acideve yndyrore të ngopura në gjak (ato që rrjedhin nga produktet e qumështit) me rrezikun e zvogëluar të diabetit tip 2. Mos harroni se produktet e qumështit vijnë në paketë me kalciumin dhe proteinat.
Çfarë rreziku?Hulumtimet nga viti 1980 sugjeruan uljen e yndyrave të ngopura nga ushqimi, sepse e rrezikojnë zemrën. Në vitin 2014, shkencëtarët dolën me idenë se nuk ka prova që ta mbështesin këtë. Debati vazhdon edhe më tej, por udhëzimet mbeten të njëjta. Rekomandohet që 11% e energjisë që marrim nga ushqimi t’i përket yndyrave të ngopura.
Dijeni edhe këtë:Shumë prej nesh nuk e dinë se cilat ushqime përmbajnë përqindje të lartë të yndyrave të ngopura. Një lugë gjelle vaj ulliri (vetëm për t'ua kujtuar, përmban të tre format e yndyrës) mund të përmbajë një përqindje më të lartë të yndyrës së ngopur sesa 100 gram mish derri. Lexoni etiketat!
 
TRANSMASTET
Sa janë të mira? Ata nuk janë aspak të mirë! Acidet transmaste industrialisht të prodhuara janë yndyra të modifikuara artificialisht që u shtohen ushqimeve të përpunuara për të siguruar jetëgjatësi më të gjatë. 
Më të pranishme në ...ëmbëlsira, biskota, ushqime për me vete, margarinë.
Pse na duhen?Ne nuk kemi nevojë për to!
Ndonjë rrezik? Yndyrat artificiale janë treguar se rrisin kolesterolin e keq (LDL) në gjak dhe zvogëlojnë kolesterolin e mirë (HDL). 
Dijeni edhe këtë:Ekzistojnë doza të vogla të transmasteve natyrore të pranishme në mish dhe qumësht. Nëse keni një pasqyrë të mirë të gjakut dhe nuk keni asnjë problem me kolesterolin, vazhdoni të përtypni.
 

rreth nesh

Shëndeti nuk është vetëm mungesë e sëmundjes, shëndeti është mirëqenie e plotë psiqike, fizike dhe emcionale. Misioni ynë do të jet i tillë. Me anë të këshillave të thjeshta dhe të shkurta dhe me përmbatje të cilat me shumë kujdes janë zgjedhur, ne ju ofrojmë të dhëna praktike të zbatueshme për përmirësimin e cilësisë së jetës në përgjithësi.

Ndiqni ne në Facebook

Newsletter

Shkruani e-mailin